۞ استمنا و ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی ۞

۞ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی رایگان۞

۞ استمنا و ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی ۞

۞ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی رایگان۞

ترک استمنا ترک جلق با یک راه میانبر

اگر اردویی در کار بود حتما بروید
دوستان عزیز این یک میانبر خیلی عالی برای طی همه آن مراحل سخت و حساسی است که قبلا گفته بودم بله دوستان اگر فرصتی پیش آمد که از طرف دانشگاهی جایی شما را اردو می بردند فرصت را ازدست ندهید 

خیلی ها می گویند همین جا ما می مانیم و این کار ترک می کنیم اما این خیلی حرف اشتباهی است چیزی بود که من 9 سال با خودم می گفتم و اردوهای زیادی را در این فرصت از دست داده ام چون این کار یک نوع گوشه گیری میاره برای همین از اینکه در جمع وارد شوم می ترسیدم 

چیزی که فوق العاده توصیه دارم شما بهش بی توجه باشد پس اگر دانشگاهتان اردی زیارتی و یا راهیان نور داشت هرگز هرگز این فرصت گرانبهای ناب را از دست ندهید و اگر چند روز سختی بکشی به خدا می ارزه که یک عمر برداشت داشته باشی تازه اردو کی میگه بد میگذره باور کنید از روز دوم به بعد همه چی برات عادی میشه فقط این ترس اول کنار بزن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد