۞ استمنا و ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی ۞

۞ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی رایگان۞

۞ استمنا و ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی ۞

۞ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی رایگان۞

ترک استمنا تضمینی ترک جلق ترک خود ارضایی

خدا شاهده ترک به راحتی آب خوردنه اگه موبه مو از تجربیات 9 ساله من کمک بگیری

 


ابتدا اجازه دهید که خودم را معرفی کنم بنده کسی هستم که 9 سال مبتلا به این عمل زشت بودم هرکاری برای ترک تو این مدت از دستم بر می آمد انجام دادم از مطالعه انواع کتابها بگیر تا گشتن و زیرو رو کردن کلی از سایتهای اینترنتی اما متاسانه تمامی راه حلها به نظر من یک حالت کلی داشتند و هیچ یک بصورت برنامه ای جامع ومدون شده قابل اجرا نبود. 

بنابراین ناموفق و سرخورده روزگار را می گذراندم ماهها و سالها گذشتند تا اینکه بعد 9 سال از ابتلایم جرقه ای در زندگی ام خورد وآن آشنایی من از طریق تلفن با شخصی عابد و بلند مرتبه و گرفتن چند خط دستورالعمل بسیار ساده بود پس شروع به اجرا کردم و در کمال ناباوری مثل آب خوردن از این عمل رهایی یافتم آن هم فقط در عرض 2-3 ماه در برابر آن 9 سال ابتلایم.

بنابراین با خودم طی کردم که این شاه کلید را برای استفاده عموم در اینترنت قرار دهم تا همه ار آن بهره ببرند چرا که بهترین نحوه اجرای آنرا می دانم نقاط ضعف و قوتش را می شناسم و بخوبی از نحوه زمان بندی اجرای آن اطلاع دارم.

بعلاوه از میان ده ها سایت و کتابی را هم که سوراخ کرده بودم بهترین و گل ورچین شده ترین پست هایی که واقعا مفید بودند را نیز گردآوری کردم تا زحمت افرادی مثل شما که در میان این همه پستها و مطالب گیج می شوند را کم کنم.

پس در دومین گام آمدم و بازه های زمانی مربوط به ترک این کار تعریف کردم (3بازه زمانی مختلف: 4 روز ابتدایی و 1۰روز میانی و سپس2۵روز انتهایی) و اینکه درهربازه میزان شهوت در بدن جقدر هست و متناسب با آن چه اقداماتی باید انجام داد همه و همه را تعریف کردم و شاه کلید ماجرا را هم در بین آن قرار دادم.

نظرات 4 + ارسال نظر
وحید جمعه 20 آذر 1394 ساعت 20:52 http://http:/

من از کلاس پنج تا تابستان 29 سالگی مبتلا بودم از برج 5 تا الان برج 9 پاک هستم به سطلزباله ان اختم حتی فکر کردن بهش رو تازه میفهمم روزگار چیه باز اشکال نداره

انشالله همیشه موفق باشی

آشنا جمعه 15 آبان 1394 ساعت 16:31

سلام
خواستم بگم گریه برای امام حسین (ع) به شدت تاثیر گذاره و شهوت رو نابود میکنه نمیدونم چه حکمتی داره ولی واقعا تاثیر داره. خدا رو شکر این محرم حسابی گریه کردم چون از خدا خواسته بودم کمکم کنه .
خوش بحال هر کسی که امسال اربعین میره کربلا خوش بحالش....

بله دوست من قطعا همینطوره بلکه سبب میشه گناهان انسان هم محو و نابود بشه
اما مشکل اینجاست که مبتلایان به این عارضه اشکی ندارند که بخوان گریه کنند

صابر .م دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 11:50

با سلام .
به مشاور تلفنی نیاز دارم

مشرق نت شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 14:18

به نام خدا
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
من مدیر سایت مشرق نت هستم{www.mashreghnet.ir)
از شما دکتر عزیزم می خوام اگه امکانش هست
بیاین در سایت ما و بخش با نام ترک استمناء بسازیم وشما در اون بخش به فعالیت و مطالب برای ترک استمناء و غیره بگذارید
سایت ما دارای
هاست نامحدود اختصاصی
دامنه ای ار اختصاصی
قالب اختصاصی
چند زبانه بودن سایت {انگلیسی ،المانی ،چینی ،عربی}
و کلی برای سایتمون هزینه کردیم
و رتبه گوگل خوبی داره مطالب رو سریع در گوگل ایندکس می کنه

حالا اگه شما هم می خواید مطالبتون تو گوگل منتشر بشه
و یک بخشی از سایت ما رو داشته باشید وبه فعالیت بپردازید
من رو از طریق ایمیل های زیر یا به سایتم مراجعه کنید
mazha1392@gmail.com
mashreghnet@gmail.com
www.mashreghnet.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد