۞ استمنا و ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی ۞

۞ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی رایگان۞

۞ استمنا و ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی ۞

۞ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی رایگان۞

ترک استمناء (مرحله اول) [تا چهار روز ابتدایی]


ترک استمناء 

(مرحله اول) [تا چهار روز ابتدایی]


ابتدا دوستان قبل شروع میگویم اگر واقعا واقعا واقعا تصمیم گرفتید که این کار ترک کنید لطفا این بخش را مطالعه کنید وگرنه همینطوری نمیشه باید خواسته باشید تا محکم قدم بردارید چرا که انجام بعضی مراحل قدری مشکله و واقعا همت می خواهد نمی دانم شما اهلش هستید یا نه ایشالا که هستید

چنانچه جدی هستید یقین داشته باشید که خداوند هم کمکتان میکنه و طوری شرایط مهیا می کنه خودتان هم فکرش نمی کردید یعنی خلاصه کلام در و تخته طوری بهم میاره که می بینی ای ولا 40 روز گذشته و هیچ به این عمل مبتلا نشدی  

حالا چرامیگیم ۴۰ روز چون طبق روایات اگر انسان چهل روز موفق بشه کاری انجام بده دیگه انجام آن کار تا آخر عمر برای آن فرد به یک عادت تبدیل میشه چیزی که اینجا هدف ما هست

پس  قبل از هرچیز باید از خدا خواست اما همینطوری که نمیشه خواستن شرایطی داره یکیش اینه که حتما پاک باشیم

.

قبل اجرای همه مراحل)از خدا بخواهید: 

اول از همه یک غسل بگیرید تا پاک گردید بعد دو رکعت نماز حاجت بخوانید و با تمام وجودتان از پروردگار طلب موفقیت و پیروزی در پیمودن مسیر داشته باشید  

حالا که آماده شدید پس با من همراه باشید چرا که سفر طولانی و درازی با هم خواهیم داشت بعضی جاها حرکت خیلی سخته و به کندی صورت می گیره اما رو من ناقابل بعنوان راهنمایی که قبلا این گردنه ها پیموده حساب کنید منظورم اینه که به کلیه نکات و موارد بیان شده خوب عمل کنید تماس با من قطع نکنید هر روز به وبلاگم سر بزنید و به توصیه هام عمل کنید

بعضی جاها لازم باشه خودم پیامک میدم و میگم فلانی امروز مراقب باش حساسه و...  

و اما اون دستور العمل معجزه گر که من شفا داد چیزی نیست جز پنج اصل زیر: 


1-حتما نماز بخوانید اگر شد اول وقت

روزی پیامبر(ص) در جمع اصحاب نشسته بود به ایشان عرض کردند جوانی مرتکب عمل خلافی می باشد پیامبر پرسید آیا نماز می خواند؟ جواب دادند بله ایشان فرمودند پس مطمئن باشید سرانجام روزی نمازش او را از این عمل جدا می کند.
بله دوستان قضیه همین هست پس یقین داشته باشید نماز روزی شما را نجات خواهد داد نه فقط برای ترک اینکار بلکه خدا شاهده آنقد اثرات و فواید در زندگیتان می گذارد که حتی تصورش را هم نمی کنید شاید تا چند روز اول چیزی احساس نکنید اما بعد مدتی می بیینید که چقدر کارهایتان روی روال می افتد و خداوند یاریتان خواهد کرد در همه جا وجود خدا را حس می کنید اصلا انگار کسی مواظب شماست وهوایتان دارد.
و اما در مورد اول وقت خواندن تنها به این جمله اکتفا کنم که خداوند فرموده "هر کس از نمازش در اول وقت مراقبت نماید ما نیز از او مراقبت می نماییم"
یعنی با اینکار یک طورهایی تا وقت نماز بعدی بیمه می شوید و با این حساب تنها کافیه مثلایک ظهر نماز اول وقت بخوانید خواهید دید که تا زمان مغرب (یعنی نماز بعدی) به این عمل مبتلا نمی گردید من خودم زمانیکه مبتلا بودم زمان هایی که نماز اول وقت می خواندم به مراتب مراقبت خداوند از خودم احساس می کردم و شرایط کمتری مهیا می گردید تا دست به آن عمل بزنم 

2-فکر نکنید : 

دوستان فکر فکر فکر همه چیز از یک فکر خیلی ساده و کوچک آغاز می گردد فکری که به سادگی میشه جلویش را گرفت اما هر چه که جلوتر برویم حریف قویتر میشود و دیگر نمی توان به این راحتی ها جلویش را گرفت پس همان اول بسم الله تا فکری به سراغتان آمد با قدرت و صلابت جلویش را بگیرید وآنرا در دم خفه کنید هرگز نگویید حالا یه ذره بذار فلان صحنه برای خودم مجسم کنم نه نه نه همان اول دم جلوش بگیرید همان لحظه هرجا که هستید قطعش کنید بهترین کار اینه که سریع موضوع فکریتان را عوض کنید وبه یک اتفاق خوب هدایتش کنید مثلا به خنده دارترین جک یا موضوعی که برایتان اتفاق افتاده ویا بالعکس به بدترین و ناراحت کننده ترین اتفاق زندگیتان 

اینطوری بعد ازمدتی می بینید که برعکس اوایل کار براحتی می توانید افکار بلوکه کنید ودیگر روی آنها کنترل کامل دارید.
 برای کسانیکه زیاد اینطور افکار بسراغشان می آید یک راه حل خوب از آیت الله بهجت دارم ایشان دوای این افراد را زیاد بیان کردن ذکر"لا اله الا لله" میداند پس سعی کنید آنرا مدام در زبانتان جاری سازید
همین یک مورد شما تا 40درصد کار جلو میبره یعنی تقریبا تا نصف مسیر 

خیلیه دوستان مگه نه...... تا نصف مسیر... حتی مهمتر از سایر موارد 
 

۳-عوامل تحریک کننده نابود کنید: 

یه پرتگاه رو تصور کن ، اگه کسی به این پرتگاه نزدیک بشه ، امکان سقوط و افتادنش وجود داره ، ولی اگه کسی به پرتگاه نزدیک نشه ، امکان نداره بیفته یا سقوط کنه ، امکان نداره !
خود خداوند همین را در قرآن میگه ...
آیه 151 سوره انعام  رو بخون :
دیگر به کارهای زشت آشکارا و پنهان نزدیک نشوید و...  

در این آیه ، خدا نگفته کارهای زشت نکنید ، بلکه گفته نزدیک نشوید ، 

 این حرف خدا هزاران حکمت و رمز و راز داره این یعنی اینکه نزدیک شدن و قرار گرفتن در موقعیت گناه هم خطرناکه  

این دیگه حرف من که نیست ، حرف اون خدایی است که من و شما رو آفریده ،قطعا خدا یه چیزایی از ما میدونه که این حرف رو زده : نزدیک نشوید ، نزدیک نشوید نزدیک نشوید... 

پس ما باید چکار بکنیم: 

همین الان بلند شو و یه قلم کاغذ بردار ...
بعد هر چیزی که باعث میشه تحریکت شروع بشه ، را در کاغذ بنویس ، هر چیزی که فکرشو میکنی ...
مثلا داشتن فیلترشکن ، اینترنت موبایل ، دیدن ماهواره یا مثلا دیدن یه فیلم صدا و سیمای خودمون ، دیدن فیلم زبان اصلی ، دیدن شو یه خواننده ، دیدن بی حجابی های بیرون خونه ، وب گردی بی هدف ، چت کردن و ...
اینا همون پرتگاه ها هستند ، تو اگه به اینا نزدیک بشی ، هر لحظه امکان داره سقوط کنی ، مثل خیلی اوقات که خودارضایی کردی ! 

پس باید خیلی فاصله ات دور کنی تا اون موقع نجات یافتی 

--------خب , حالا فکر کن برای از بین بردن تک تک این عوامل راه حل چیست ؟-------- 

 اول از همه فیلترشکن رو حذفش کن- گفتم حذفش کن - با تو هستم شک نکن  

مگه اول راه باهت طی نکردم گردنه های سختی در پیش داریم و تو باید به من اعتماد کنی پس حذفش کن عزیز من 40روز بیشتر نیست پس آینده ات تباه نکن
حالا نوبت فایلهای کامپیوتری هست بیا و خوب دقت کن کدام فیلها در کدام فولدرها میتونه تو تحریک کنه(از آهنگ یه خواننده بگیر تا عکسهای مستهجن و تا یک فیلم زبان اصلی) پس همه و همه بریز تو یه فولدر اگه مردی حذفش کن و خیال همه راحت کن و نشان بده چقدر برای ترک جدی هستی

اما اگه نمی تونی بیا و این راه حل ابتکاری منو انجام بده و همه بریزی تو چند فولدر بعدش فشردش کن  ویه پاسورد طولانی روش بگذار  و در آخر رایتش کن رو چندتا dvd و بگذارش کنج خانه یه گوشه ای که به این راحتی در دسترس نباشه  

تبریک میگم تازه الان کامپیوترت پاک شد و محیطی امن هست 

حالا باید محیط موبایلتت را هم کاملا تمیز و امن تبدیل بکنی درست همانند بالا که گفتم

در مورد ماهواره که اقدامی انتحاری انجام بده و به کل ریشه کنش کن

باید دیگر اطراف تو یک محیط کاملا تمیز و پاک باشه محیطی بسیار تمیز که کوچکترین اثری از پلیدی ها در آن دیده نشه تا تو در این محیط زندگی کنی رشد کنی و پیشرفت کنی  

بعبارتی چون می خواهی پاک شوی اول محیط پیرامونت را پاک می کنی


ببین دوست عزیز تا اینجا چندتا مثال زدم خودت دیگه برای بقیه عوامل دور و برت یه فکری بکن و راه حلی بیاب  

اما حتما حتما برای سه مورد روبرو اقدامی فوری بکن (فیلتر شکن و کامپیوتر و موبایل وماهواره)مثلا برای  بی حجابی های بیرون تمرین کن اصلا نگاه نکنی  در مورد چت کردن بی هدف برا خودت قانون بگذار اگه دوست دختر داری که دیگه وای ی ی... نه به جهت خودارضایی بلکه نگران آینده ات هستم بعدا مفصلا میگم چرا 

 

خوب دوست عزیز بهت تبریک میگم تا اینجا تونستی دور و برت از عوامل آلوده خوب پاک کنی
 حالا نوبت به اصل ماجرا رسید

 

ـــــــــــــــــــ و اما این هم شاه کلید اصلی ما که از آن عالم بزرگ گرفتم ــــــــــــــــــــ 


۴- سوره لقمان: 

 سوره لقمان یک هدیه قرآنی , یک نور الهی  و بعبارتی یک دوای معجزه آسایی هست برای امثال من و تو (بنا به گفته امام محمد باقر(ع) هرکس این سوره را در روز بخواند تا شب و هر که آنرا در شب بخواند تا صبح از دست شیطان و لشکریانش در امان خواهد بود) چرا که این سوره دشمن اصلی شهوت می باشد وبا خواندن آن شهوت تا حد زیادی از شما خداحافظی میکنه و میره پی کارش بهتره بگم این سوره یک داروی ضد شهوت قویه قبلا شنیده بودم هر سوره از قرآن خواصی دارد اما تا حالا نمی دانستم که کدام یک برای دوای شهوت است تا اینکه به این سوره رسیدم .

وقتی برای اولین بار امتحانش کردم فوق العاده بود به جرات می توانم بگویم حداقل تا 5 ساعت بعد خواندن این سوره تا حد زیادی بیمه شدم 

فعلا تا پایان روز چهارم میشه روزی یک مرتبه بخوانید  

اما!!!
اما از روز چهارم به بعد باید دوبار در روز این سوره خوانده شود
این همان قرص اصلی ما و داروی معجزه آسایی است که گفته بودم.
اگه واقعا خیال ترک دارید ابتدا خوب خوب فکر کنید چه وقتهایی در روزشهوت به سراغتان میاد بعدظهرها بعد ناهار خوردن یا شبها قبل خوابیدن پس درست قبل آن لحظات اینرا بخوانید برای مثال من که بعد نهار شهوتی می شدم این سوره را قبل ناهار خوردن یعنی ظهرها تا وارد خانه می شدم فورا آنرا می خواندم .
ببینید دوستان توصیه اکید دارم اینرا دو بار در روز بخوانید یکبار صبحها که از خواب بیدار می شوید و یکبار هم ظهرها که برمیگردید منزل و بدانید مهمتر از هرکاری حتی خوردن صبحانه خواندن این سوره است چون قراره یک عمر از دستش خلاص بشید البته چنانچه شهوت زیادی دارید و مثلا بیشتر شبها به سراغتان میاد پس بعد شام هم آنرا بخوانید چیز زیادی نیست فقط 4صفحه است . 

چگونگی انجام: 

خیلی خوبه از این سوره از قرآن یک فتوکپی بگیرید تا در دوبرگ داشته باشید سپس جایی در اتاق جلو چشم قرارش بدهید اینطوری هر دفعه که عجله دارید می بینید چقدر در دسترس بودن مفید هست و سریع می توانی بخوانی
بعلاوه همینکه چیزی جلو چشمتان باشه خودش یک یادآوری بحساب میاد و سبب میشه تا هر دفعه که از کنارش رد میشی به یادش بی افتی تا بالاخره بخوانیدش پس حتما فتوکپی بگیرید
 

  

۵- موقع خطر ادرار نوسانی کنید

می­بایست هر بار که سخت تحریک هستید تا مبادرت به انجامش کنید فورا ادرار نوسانی داشته باشید این نوع از ادرار باعث میشه که بخوبی مجاریتان پاک و تمیز بشه عاری از وجود هر گونه مایع منی چرا که باقی مانده منی در مجاری بعده­ها سخت موجب تحریکتان میشه حالا دو روز بعد سه روز بعد وقتی تنها می­شید و بدن به حالت ریلکس می­رسه این شهوت پنهان آرام آرام به سراغتان میاد به این پدیده تشنگی مجاری می­گوییم چرا که مجاری سخت تشنه ایجاد یک رابطه جنسی هستند. 

بعلاوه توصیه دارم این نوع از ادرار کردن را همواره بجای ادرار معمولیتان بکار گیرید

چراکه این نوع از ادرار سبب میشه تا آن لحظات حساس سخت قبل خود ارضایی که برایتان اتفاق می­افتد هم  کاهش یابد (تعداد قله های کمتر)

{نمودارها ریز}

حالا اینکه این نوع از ادرار کردن چیست و چگونه انجامش داد را در پست بعدی بطور کامل توضیح داده ام همچنین آمدم و نمودارهای رشد شهوت در بدنتان را برحسب روزهای آتی پیش­بینی کردم و برای اولین بار در یک منبع فارسی قرارش دادم تا بدانید در چه روزهایی در خطر بیشتری قرار دارید.

اما بهترین کارم در پست بعدی توصیه­هایی طلایی برای لحظات حساس و سرنوشت ساز قبل استمنا ست که با چه اقداماتی جان سالم بدرببرید.

  

این دو مورد کوچک را هم رعایت کنید بد نیست 

بله دوستان این پنج اصل کوه میکنه زمین و زمان به نفعت می چرخانه و خلاصه کاری میکنه کارستان به شرطی بله به شرطی که از نقاط ضعف آسیب نبینی همانطور که میدانید هرچیزی نقطه ضعفی دارد حتی این سه اصل هم بسیاری از افرادی که بعد اینکار دچار آسیب شدند گرفتار این نقاط ضعف شدند پس تو باید مراقب باشی و خوب اونها ببندی اما این نقاط ضعف چی هستند
***** فست فود نخورید: خوردن فست فود و یا غذاهای گوشتی میزان شهوت زیاد میکنه 

** مراقب تعطیلات باشید: بدجوری شیطان برای پنجشنبه جمعه ها به کمین نشسته و هر آن می خواد از کوچکترین غفلتت سو استفاده کنه اینه بنا به تجربه چندین ساله ام می گویم دوست من پس تو این روزها بشدت و بیش از پیش مراقب باش و 3 بار سوره لقمان بخوان 

  

 

خلاصا کلام قرارمان این شد: 

که فورا اقدامی سریع علیه کامپیوتر و موبایل و ماهواره انجام بدی بعد تمرین عوض کردن فکر بکنی و نهایتا قرآن ببری بیرون و یک فتوکپی از سوره لقمان بگیری - اما قبل همه انها غسلت را بگیر و از خدا بخواه

اما یک نکته جلب اگر خواهان استجابت دعایتان بعد نماز هستید از متن زیر غافل نگردید اینجا

نظرات 8 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 13 بهمن 1398 ساعت 02:44

بعد از خوندن مطالبتون واقعا انرژی گرفتم هر کاری که نوشته بودین انجام دادم کمکم کنید تا توی این ۴۰ روز پاک بشم اینده ام رو بسازم ممنون

رضا سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 23:09

سلام و عرض ارادت
خدا شاهده این برنامرو دیدم انگار روحیه ی زیادی دوباره بم تزریق شد
آقا من حدود ۱۲ سال مبتلام دیگه از عوارضش نمیگم که خودت میدونی
فقط خواستم بگم یه مشکلی که منو تو ترک آزار میده دفع بی اختیار منی بعد از ادرار کردن در مواقعیه که زیاد تحریک میشم . بش اسپرماطوره هم میگن . بعضی ها هم میگن احتقان پروستات بر اثر این کاره که برا منم هست . بعد دفع بی اختیار اعصابم خورد میشه و میزنم زیر همه چی . میشه بگی تو این زمینه چیکار کنم ؟ راه درمان این عارضه چیه ؟

اون چیزی که بعد از ادرار از شما بیرون میاد منی نیست. از لحاظ فقهی و شرعی بهش میگن (( ودی)) اون آب نجس نیست به شرطی که بعد از ادرار خارج بشه. به شما توصیه می کنم بعد از خروج منی حتما ادارار کنید و بعد از ادرار حتما عمل استبرا را انجام دهید.

مبارز یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 06:27

با سلام
ببخشید من صبحها مخصوصا از ساعت 4 تا 6 صبح به شدت تحریک می شم اگه امکانش هست یه راهنمایی کنید ممنون ازشما

سعی کنید شبها با شکم نیمه خالی بخوابید (اولش سخته بعدا عادت می کنید)
و صبحها از روز 4 به بعد یک لیوان شربت آبلیمو بالای سر قرار دهید و تا بیدار شدید میل کنید
البته باید بعدش آب لقلقه کنید تا محیط اسیدی داخل دهان پاک شود

ساسان شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 00:02

سلام جوونی 24 ساله ام تقریبا ده ساله مبتلام و ب تازگی نامزد دار شدم باجوش هایی توقفسه سینه ام مواجه ام و حس میکنم دچار مشکل نعوذ شدم ایا با ترک این عوارض از بین میره اگه شماره ای رو برا تماس در اختیارم بذارین ممنون میشم استاد گرامی

سلام بله بفرمایید 09396510931 لطفا دوشنبه و پنجشنبه صبحها تماس بگیرید

علی شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 20:56

سلام من علی ام 12 سالمه من سن خیلی کمی دارم و خیلی زود دچار این مشکل شدم 1 ساله خود ارضایی میکنم و چند ماه منی ام خارج میشوم و واقعا وقتی ضرر های این کار را شنیدم شروع به ترک کردم ولی هیچ کدام فایده نداشت و میخوام این راه رو امتحان کنم امید وارم موفق شوم در متن هاتون گفتین که هر 1 روز درمیون به پیجتون سر میزنین واقعا از تون کمک میخوام من از امشب دستور هاتون رو اجرا می کنم لطفا در این 40 روز کمکم کنید ممنون

علی آقا موفق باشی خدا پشت و پناهت

مهناز یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 15:57

ینی میشه پیریه زودرسو هم ازش جلوگیری کرد؟؟؟اخه چرا ادمو پیر میکنه این خودارضایی؟ اصن چرا بدنه خیلیا به خودارضایی نیاز نداره؟ ما چه گناهی کردیم که بدنمون اینطوریه؟؟؟؟؟!:(((

توصیه ام مطالعه این قسمته
http://www.piroozy.blogsky.com/1393/12/29/post-32

سینا شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 20:13

سلام یعنی اگه چهل روز همکاری کنییم تمومه بعد ترک ناگهانی عوارض مثل زیر چیشم میره ؟؟؟! بعدش میتونیم نثل ادم زندگی کنیم بعدم تشکیل خانواده

بله دوست گرامی دقیقا همینطوره اما جبران عوارض فرایندی تقریبا زمان بر هست و بسته به شدت اعتیاد شما و مدتش فرق میکنه

mahdi پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 08:06

سلام خیلی عالیه ، ازتون ممنون
فقط ÷ست بعدی تون رو هم لطف کنید بذارید. منظورم همون ادرارنوسانی هستش. اجرکم عنداله

اگر به صفحه اصلی وبلاگ بروید دو پست بعد این میشه
یعنی : توصیه های لازم برای لحظات حساس قبل خود ارضایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد